Aktualności

PRZY ZAKUPIE PANELI RABAT 10% NA DALSZE ZAKUPY

Kolejna promocja wprowadzona do odwołania :) ZAPRASZAMY

BONY NA ZAKUPY.

Co jakiś czas robimy świtną akcję dla każdego klinta! Promujemy każde zakupy za kwotę powyżej 100zł! Obserwuj nasz bacznie na Facebooku i szykaj hasła - " Za każde wydane 100zł, 10zł w bonach na dalsze zakupy!"

29.09.2018 Przygarnij burka 9

"Przygarnij Burka" startuje po raz 9. Tym razem spotykamy się 29 września (sobota) o godzinie 13:00 na Pilskiej Wyspie (teren za sceną).
Cel - poszukujemy domów dla psów z pilskiego schroniska i liczymy, że nam w tym pomożecie!
Nasze „Burki” są w różnym wieku, z różną przeszłością. Jak już udało się wszystkim zauważyć, wybierając psy nie kierujemy się wytycznymi konkursów piękności – zależy nam, żeby na Wyspę trafiły psy, obok których w schronisku przechodzi się obojętnie, a jednocześnie takie, które dadzą sobie radę w nowych okolicznościach.
W schronisku na dom czeka wiele wspaniałych psów. Zachęcamy, zapraszamy ale również apelujemy o świadome podejmowanie decyzji o adopcji.

W tym dniu byliśmy sponsorami nagród w konkursach dla dzieci i dorosłych

07.04 - 30.10.2018 Akademia Piłkarska Matek Wariatek

Jeszcze do 30 października można skorzystać z bezpłatnej Akademi Piłkarskiej Matek Wariatek. Zajęcia prowadzi Mateusz Koteki. Patronat oczywiśćie My :)

26.05.2018 Country nad Gwdą

W piątek w Pile rozpoczęło się Country nad Gwdą. O godzinie 17. z ulicy Żeromskiego wyruszyła parada złożona z bryczek i motocykli, która przejechała przez ulice Piły. Na Wyspie tego dnia wystąpiła trzy zespoły: Ryszard Wolbach z zespołem, Honky Tonk Brothers oraz Cashflow. Drugiego dnia IX Country nad Gwdą na Wyspie zagrały takie zespoły jak Drink Bar, Cashflow i Goście, Alicja Bancol i Koalicja oraz Jeff Shiffman z Zespołem Box Canyon. Gwiązdą wieczory była Anita Lipnicka! Mrówka była sponsorem począstunku dla motocyklistów :D

23.06.2018 VI Piknik Świętojański w Kaczorach

Tego roku nad jeziorem Kopcze Rada Sołecka, Koło PZW Kaczory oraz GOK KACZORY zorganizowali czwarty już Piknik Świętojański. Na wszystkich uczestników pikniku czekało wiele atrakcji, a czas umilał m.in.: koncert w wykonaniu orkiestry z GOK Kaczory. Już drugi rok z rzędu sponsorem nagród w zawodach wędkarskich był market Mrówka.

07.06.2018 Targi marki Florentyna

Targi AGD przyciągnęły właścicieli sklepów i hurtowni specjalizujących się w handlu artykułami gospodarstwa domowego. Mogliśmy zapoznać się z ofertami znanych marek. Kilka ciekawych inspiracji przywieźliśmy ze sobą :)

01.06.2018 Maraton Muzyczny "Muzyczna Ćwiartka"

Na starcie stanęło pół tysiąca biegaczy. Kibicowali im mieszkańcy Piły, a do wysiłku zagrzewały zespoły muzyczne. Wśród mężczyzn najlepszy był Kenijczyk Joseph Mutwanthei Mumo, a wśród kobiet Białorusinka Kałsiaryna Karneyenka. Bieg zakończył się począstunkiem którego między innymi sponsorem był nasz market.

30.05.2018 Majówka z Mrówką

Koniec maja charakteryzował się piękną pogodą i imprezą pod Mrówką! Nie zabrakło począstunku z grilla i jeszcze większych dmuchanych zamków! Dodatkową atrakcją było znakowanie rowerów przez miejską policję. Dla spragnionych jeszcze większych wrażeń i promocji przygotowaliśmy akcję "za każde wydane 100 zł i wielokrotność rabat 10 % w bonach na kolejne zakupy. Takie rzeczy tylko w Mrówce!

15.05.2018 Wiosenne targi firmy Altom

Tego dnia odwiedziliśmy firmę Altom. Targi były przepiękne! Szeroki wybór dekoracji, mnóstwo inspiracji i drobnostek cieszących oko do granic możliwości! Panie stylistki firmy Altom spisały się na medal przy projektowaniu aranżacji. Oczywiście przywieźliśmy ze sobą do sklepu hitowe kolekcję, aby mogły zagościć w państwa domach. Każdy zasługuje na coś ładnego :) Zapraszamy na zakupy

10.03.2018 Drugie Urodziny Mrówki

W sobotę miały miejsce już drugie urodziny naszego marketu. Oczywiście nie zabrakło atrakcji! Kilka dmuchanych zamków, przepyszna kiełbaska z grilla to tylko część atrakcji. Muzyka, świetna atmosfera i słodkie począstunki dodawały jeszcze większej magii tym chwilą. Oczywiście nie obyło się bez konkursów i masy nagród. Dziękujemy wszystkim za miło spędzony czas <3

04.03.2018 IV Bieg Tropem Wilczym

Przed nami kolejna edycja Biegu Tropem Wilczym, największego biegu pamięci w Polsce poświęconego upamiętnieniu Żołnierzy Wyklętych. W Pile uczestnicy pobiegli w niedzielę, 4 marca, leśnymi ścieżkami przy ulicy Mickiewicza. Do pokonania mieli 1963 metrów. Dystans biegu - tak sam w całej w Polsce, to symboliczne nawiązanie do 1963 roku, kiedy to zginął ostatni z Niezłomnych, Józef Franczak ps. Lalek. Oczywiście Mrówka była jednym z głównych sponsorów biegu :)

01.04.2017 Pierwsze urodziny Mrówki

Pierwszego kwienia w Prima Aprilis miały miejsce pierwsze urodziny naszego sklepu. Oczywiście nie zabrakło szeregu darmowych atrakcji dla naszych kientow. Dzieci miały malowane buźki, mogły skorzystać z nadmuchiwanego zamku, brać udział w licznych konkursach i zabawach. Dla dorosłych przygotowaliśmy gratisy do każdego paragonu, darmowe mycie aut, mnóstwo gadzetów oraz darmowe grilowanie. Czego się nie robi dla klientów :D

26.02.2017 Bieg pamięci żołnierzy wyklętych "Tropem Wilczym"

Druga edycja biegu i po raz drugi jesteśmy sponsorem tego wydarzenia. Zapraszamy wszystkich biegaczy :)

16.02.2017 Szkolenie produktowe z firm ogrodowych.

Tego dnia swoją obecnością zaszczyciła nas firma Planta, Floraland, T.I.P Pompy oraz Ryobi. Dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy o nawozach, środkach ochrony roślin, pompach jak rówież spalonowych i elektrycznych maszynach ogrodowych.

24.01-25.01.2017 Największe w Europie targi ogrodnicze w Essen.

Warto było jechać taki szmat drogi ponieważ atrakcji było co nie miara. Swoje stanowiska wystawiły chyba wszystkie największe firmy ogrodnicze w Europie! Magia kolorów, piękno kwiatów, aranżacji ogrodowych to nic nadzwyczajnego w tym miejscu. Jesteśmy pewni, że inspirację które przeniesiemy z niemieckich targów do pilskiej Mrówki zdobędą waszą abrobatę :) Cóż więcej opowiadać, to piękno zapiera dech w piersi. To po prostu trzeba zobaczyc!

14.12.2016 Targi zatowarowaniowe firmy Planta

Jak co roku firma Planta rozganiowała w Tarnowie ogrodowe targi zatowarowaniowe na sezon wiosna-lato 2017. Oczywiście nie mogło nas tam zabraknąć. Firm które wystawiały swój asortyment oraz mnogośc ofert była ogromna. Nasz misja była jedna. Znaleść towar którym zaskoczymy naszych klientów. Szukaliśmy ciekawych nowości oraz czegoś nietypowego. Czy udało nam się sprostać wyzwaniu? Ocenicie sami, wiosna tuż tuż....

12.12.2016 Powrót do czasów PRL w naszym sklepie

Dyrekcja sklepu wraz z firmą Best BHP wpadła na pomysł cofnięcia się w czasie. Data na liczniku maszyny czasu to lata PRL. Tego dnia w naszej Mrówce można było spotkać Milicję Obywatelską czy pojazdy z tamtych czasów. Rozdawana była oranżada i papier toaletowy, na sklepie słychać było muzykę z tamtych lat. Każdy mógł się posilić darmową grochóweczką, a dodatkowo klieci otrzymywali kartki na węgiel oraz kartki które upoważniały do zakupów z rabetem w sklepach StoGrosz. Frekwencja przerosła nasze oczekiwania. Klientów było mnóstwo i nikt nie wiedział niezadowolonych min :)

30.11.2016 Szkolenie produktowe firmy Blue Dolphin

Tego dnia miało miejsce szkolenie produtkowe firmy Blue Dolphin (producent wałków malarskich, pędzli, taśmy itp). Przeprowadziliśmy je w troscę o rozwój naszych pracowników oraz aby polepszych jakość obsługi klientów.Wydawało się że o akcesoriach malarskich wiemy wszystko jednak okazało się, że dowiedzieliśmy się wielu nowych i ciekawych rzeczy.

22.06.2016 Katarzyna Dowbor kręci reklamę telewizyjną w naszym markecie

Tego dnia Pani Katarzyna Dowbor wraz z ekipą telewizyjną (ponad 40 osób) zjawiła się w naszym sklepie, aby nakręcić ogólnopolską reklamę marketów budowlanych PSB Mrówka.

Dlaczego z pośród 230 Mrówek został wybrany właśnie nasz sklep? Argument był jeden i bardzo miły dla nas: "Ponieważ to najładniejsza Mrówka w Polsce". Czego chcieć więcej :)